Strona główna » Reklamacje i zwroty
Kategorie
Kontakt
Promocje
123456
Opinie o produktach
Hity sklepowe
Nasze nowości
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Szukaj mebla wg rodzaju

  • Stylowe komody
  • Stylowe biurka
  • Stylowe komody
  • Stylowe konsole
  • Stylowe krzesła
  • Stylowe lustra
  • Stylowe ławki i pufy
  • Stylowe regały
  • Stylowe sekretarzyki
  • Stylowe sofy
  • Stylowe stoliki
  • Stylowe stoły
  • Stylowe szafki
  • SZAFKI RTV
  • Stylowe szafy
  • Stylowe toaletki
  • Stylowe wieszaki
  • Stylowe witryny

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeżeli zakupiony przedmiot posiada wadę, jest niekompletny, bądź został uszkodzony w transporcie masz prawo złożyć reklamację.
W takim przypadku należy wysłać na nasz adres mailowy sklep@stylowy-mebel.pl informację wraz z opisem niezgodności oraz w miarę możliwości zrobić i dołączyć poglądowe zdjęcia.

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny i jego skan również dołączyć do maila.
W protokole reklamacyjnym powinna zostać zamieszczona informacja o uszkodzeniu opakowania zewnętrznego.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Podczas rozpatrywania reklamacji najczęściej proponujemy:
  • wymianę towaru na nowy na nasz koszt
  • naprawę towaru
  • obniżenie ceny
  • odstąpienie od umowy i zwrot towaru (w przypadku braku możliwości wymiany na nowy)

Zwroty

Jeżeli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze.
Aby dokonać zwrotu poinformuj nas o tym wysyłając maila na adres sklep@stylowy-mebel.pl oraz odeślij zakupiony przedmiot na nasz adres:
Euroft sp. z o.o.
ul. Polska 43
81-337 Gdynia
Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć przedmiot na czas transportu. Przesyłka nie może zostać nadana za pobraniem.
Zwrot wpłaty zostanie wykonany na podany przez Ciebie numer rachunku bankowego po otrzymaniu przez nas przesyłki.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu +48
508 898 135

Zachęcamy również do zapoznania się z treścią naszego REGULAMINU znajdującego się na stronie internetowej.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu