Śledzenie przesyłki
Sprawdzanie statusu zamówienia.
Po zrealizowaniu zamówienia, otrzymają Państwo informację z numerem listu przewozowego oraz nazwą firmy kurierskiej, za pomocą której wysłaliśmy towar. Posiadając te informacje można zlokalizować przesyłkę na stronie firmy spedycyjnej i sprawdzić jej status.
Dla firmy DPD ---> SPRAWDŹ STATUS TUTAJ
Dla firmy GEIS ---> SPRAWDŹ STATUS TUTAJ
Dla firmy ROHLIG SUUS ---> SPRAWDŹ STATUS TUTAJ
Dla firmy POCZTEX ---> SPRAWDŹ STATUS TUTAJ
W razie problemów z otrzymaniem zamówionego towaru zapraszamy do kontaktu.
+48 508 898 135 lub +48 58 620 81 41
Po zrealizowaniu zamówienia, otrzymają Państwo informację z numerem listu przewozowego oraz nazwą firmy kurierskiej, za pomocą której wysłaliśmy towar. Posiadając te informacje można zlokalizować przesyłkę na stronie firmy spedycyjnej i sprawdzić jej status.
Dla firmy DPD ---> SPRAWDŹ STATUS TUTAJ
Dla firmy GEIS ---> SPRAWDŹ STATUS TUTAJ
Dla firmy ROHLIG SUUS ---> SPRAWDŹ STATUS TUTAJ
Dla firmy POCZTEX ---> SPRAWDŹ STATUS TUTAJ
W razie problemów z otrzymaniem zamówionego towaru zapraszamy do kontaktu.
+48 508 898 135 lub +48 58 620 81 41
Przejdź do strony głównej























.jpg)
, szer124, gl42/mini/270px_1.jpg)



















